Saturday, September 17, 2011

Khun Sabai dee mai khap

golok atau juga dikenali sebagai sungai kolok memang terkenal sebagai laluan perdagangan antara penduduk selatan thailand dan rakyat kelantan.mereka menjalankan perniagaan seludup minyak petrol,bedil bedil dan mercun,barangan pakaian dan banyak lagi.ada juga yang mengimport barang barang keperluan harian seperti minyak masak,kicap sotong,perasa tomyam ala thai dan banyak lagi dalam kuantiti yang sedikit supaya tidak ditembak soldadu atau dikenakan cukai rasuah atau duit kopi oleh sesetengah imigresen durjana ketika menyeberang samada dengan melenggang jalan kaki atau dengan perahu yang berbayar sebanyak rm1.50..

sejurus selepas maghrib semalam kedengaran 2 das letupan bom yang jelas bukan merayakan Selamat Hari Malaysia telah meletup berhampiran dengan hotel Marina yang memang femes kepada kaki kaki betina satu kepala rm150-250 boleh hentam sampai ke pagi berkondomi atau pun tidak.

juga kepada kaki kaki disko dan kaki togak stout bajet mahal yang selama ini kerek macam binatang setakat pegi disko belah siam babi apa sangat la kau nak eksen sangat,sekarang dah kucar kacir.ada beran kau nak pegi lagi?

kepada sahabat handai dan saudara seagama islam gua yang menetap disana,gua doakan kesejahteraan lu orang.jaga diri dan insyaAllah Allah sentiasa bersama kamu.









8 comments:

JelinaJoli said...

lu takde pegi ziarah ke? boleh cari aweks berkenaan buat jadi bini ketiga keempat dan kelima..

missgee said...

sure Senyum2 aje bila
baca entry ko nie...
Ntah arrr..
Sebab ko lain dari lain kot..
Ayat ko yang agak "Panas"
tue arr memang tak jumpa kat
orang lain.. :)

Dr. Ben said...

doa seluruh umat

karatz said...

jeli-hahahaha.gua dah puas sekodeng.hahahaha.bini mesti cari terbaik punya la jeli..gua hipokrit pun dalam berbini gua kena jujur.hahahahaha la sangat..

misgee-uih..gua rasa macam kena puji pun ada.rasa macam kena perli pun ada.wakakaka.no hurt feeling lah.gua men tibai je bila menulis.kekeke

lect ben-yup,sluruh umat islam di seluruh dunia..

Waqheh said...

wajib berkondomi beb...jgn bawa balik penyakit ke malaysia...

doa hidayah utk seluruh alam..

karatz said...

waqheh-wajib..wajib bagi mereka yang nak buat..gua lebih suka yang tidak berkondomi yakni dengan isteri gua sendiri...

lu memang..satu semesta nak kongker..amiinn...

ORLANDO AHMAD said...

semoga semua selamat, amin

karatz said...

orlando-alhamdulilah..yang mati kebanyakan chinese.thanks for the doa..amiinnn