Tuesday, September 13, 2011

kompem.bukan kondom.

gua dah buat research.gua dah singkap sejarah dari zaman portugis sampai lah ke era komunis.gua dah jumpa titik(bukan tetek)mula sejarah penjajahan negara kita.gua lebih hebat dari Prof Zainal Kling.gua lagi hebat dari kisah pokok melaka.ada sesape penah jumpa pokok melaka?karut.

gua lah penyingkap sejarah terhebat di abad ini.gua takwil segala jenis tohmahan perasan bapak bapak pemikir semua.ni bukan kebenaran seekers.apa bangangnya gua nak cari menatang tuh.gua bukan Mustika,bukan jugak majalah Mangga mahupun Maskulin.tapi gua adalah pencari kebenaran disebalik kebenaran yang jahil.gua dah jumpa sebenarnya....





Malaysia kompem tak pernah dijajah!





aci kerat ibu jari gua










p/s : yang pernah dijajah ialah tanah melayu!

9 comments:

Waqheh said...

memang malaysia tak pernah dijajah. 16 september penubuhan malaysia. yg dijajah tanah melayu..malaysia mula dijajah 1511...jatuh kerajaan melayu melaka sejajar dgn jatuhnya kerajaan andalusia..maka jatuhlah kerajaan turki othmaniah...

Pistachio said...

betapa gua tak tahu lu ni ada ciri2 sejarawan... selama ni gua nmpak lu ada tokoh2 menantu rempit jalanan..

keh keh keh..

karatz said...

waqheh-...right..bendera negeri gua dulu cap singa tulisan jawi..mereka berkiblatkan kerajaan turki uthmaniah sebelum kamal attartuk..

pis-gua dah tak main motor la bonda.motor pun lama dah tak main ngn gua.hahahahaha.

bonda...bonda...

missgee said...

Tertarik ngan Prof Zainal Kling..
Sebab dia lecturer time aku studi kat UM..
Tue je nak komen..
Titik (Bukan _e_e)
Errrrrrrrrrrrr..
Apekah??
Ko memang... :P

karatz said...

misgee-owh..hahahaha..dia masuk paper..femes dia..



aku apekah???wakakaka

JelinaJoli said...

hahahahahhahahah! lega hati cikgu sejarah gua sebab dia sebut tanah melayu dijajah. bukan malaysia...


lu bila nak terima pingat doktor palsapah ni??

Hantu Kak Limah said...

apsal gua tertinggal subjek ni....
wa naik pengsan ngn ulasan waqheh tu...
sebijik cam cikgu sejarah yg libas gua...hua..hua..hua....

karatz said...

jelina-cekgu lu sape?gua nak timang timang kasihkan beliau sebab sealiran fahaman kiri nak ke kanan skit dengan gua..

limah-baik lu tertinggal dari fail..hahaha.apa di heran dengan waqheh..kalau lu cakap dia mcm cikgu geografi pun gua iyakan juga..

Waqheh said...

gua sebenarnya cikgu pendidikan jasmani jer kak limah n karatz oiii kah kah