Friday, July 15, 2011

peel kau ditentukan dari gaya kau menulis.

kalau orang baca gaya penulisan gua ni agak agak apa yang orang akan judge?

gua seorang yang sentimental?gua seorang budak rock kangkang main gitar petang petang tepi tembok kacau anak dara balik keje?gua seorang ahli sukan gaya renang berirama?atau gua seorang yang ade power of justice macam supermen ke akuto-minami versi manusia sebelum jadi otromen?

kalau lu bleh kenal orang just baca dari entry je.lu memang ada bakat menilik tak payah pakai mangkuk air.lu memang hebat serba serbi.kalau gua orang yang low class mentality-low attitude ape jadah sume lagi yang sume low.maka gua doakan lu yang high class mentality terbuka hijab pintu hati untuk lebih celik kepada dunia.tahu apa itu realiti bukan dari sekadar sembang lebat cedok orang lain punya cerita lu datang tabur depan gua.

ada yang sembang 8 tahun duduk merantau duduk tempat orang.apa kes lu cite sampai 8 tahun.tak payah 8 tahun.lu duduk sebulan kalau lu bijak mata hati lu akan nampak segala galanya.ahh sembang bertahun tahun.macam lu sorang penah duduk luar lama lama.masyarakat paling ramai berhijrah dan bermastautin keluar dari lubuk sendiri lu tau rakyat mana?start dari zaman bila lagi.tahu?tak tahu atau buat tak tahu.ke memang hati lu dah kena tutup dari menerima cahaya?kahkahkahkah.lu memang kelaka.gebang nak lebih.

lu tahu apa itu proses silaturrahim?taaruf?tahu tahu nak judge terus.heh.terima kasih kerana berjaya 'membaca' identiti gua tak sampai sehari.lu makan masa sehari je.hebat,hebat.lu nak dedahkan diri pun takde telur lu nak kecoh kecoh.macam biasa jenis 'budak penjilat' yang gua selalu jumpa masa blogwalking,kalau takde fakta nak bedebat jenis 'lu' ni akan serang personal.mangkuk yang biasa gua jumpa.takde modal orang kata.kesian.

okeh,gua biasa marah orang kejap je.sebab blog gua bukan blog nak up diri gua pun.kalau nak up dah lama gua canang sana sini.hahahaha.ape pun,gua mintak maaf kalau ade salah silap.posa pun dah dekat.gua pegi situ gua nak berdebat je.tak tau pulak ade mangkuk jenis suka serang semberono,pendekar tahik kuceng.oh,gua mintak maaf lagi sekali.gua sembang lebat pun habis kat sini sudah.salam.





p/s : main futsal lagi bagus.


9 comments:

Sutera_suci said...

Wa tinggal lu kejap je lu dah gado gado

Lu nak bawak geng? wa taiko



Taiko lipatt..lipat baju..ngaa


Udah-udah le. Kadang-kadang wa heran. Manusia dilahirkan dari sebuah kemesraan, tapi asik berbalahan sesama sendiri.

vidadarisakura said...

aku x baca tau entry ko. aku cuma baca p/s jak. jadi aku x tau la ko ni manusia macamana. hahaha

karatz said...

su-ahahaha.dah abis dah.gua saja je sebab gua tahu ade jenis org yg datang 'rumah' gua ni intai2 gua kot kot gua ade buat mistake yg bleh jadi modal.pang..pang..gua akan dibedil dr belakang..kekeke.

vid-kah kah kah.aku baca entry funfair ko aku dah tau ko jenis manusia yg suka main2.ke salah?wakakakaka

Waqheh said...

nak main futsal ajak la gua sama beb...sebelum gua fly ke benfica....

.drakula. said...

keh3...lu macam gua ...tak kisah lu siapa ,gua tembak semacam...kool...

karatz said...

waqheh-siyes lu pegi?gua takpe kena kencing pun.sebab gua org yg redha.hahaha.klu gua main futsal ngan lu.gua nak main team lawan.baru true lawan lu!

republic-yeahh,gua suka.hahaha.tak kisah lu siapa.lu betul gua salute.gua salah lu tegur!

Anonymous said...

ahhh lu... gua hilang kejap bertapa kat batu belah batu betangkup lu dah makan teluq ikan tembakul gua...

pekan, nape bising2 ni nak? xcukup dgn pau teluq ikan tembakul gua ke?

bonda kempunan teluq ikan tembakul~

sentiasa ikhlas:
-bonda yg ihklas-

karatz said...

pis-oh bonda,lu pegi lu balik lu pegi lu balik.klu pekan cite pon bukan bonda bleh tulun.nti bonda blah balik.tinggal pekan tekontang kanting.pekan gaduh ngn org kat sekolah la bonda.ade org lempar batu sembunyi tangan.takpe lah,pekan dah lupakan.

JelinaJoli said...

gua join usrah. tp haram gua kenal sapa naqibah gua. gua tengok halaqah. tp gua lagi suka semanis kurma. ada LING..

lu sentap ke nokss?? lain macam cara penulisan. lebih ke arah black mental.