Wednesday, April 6, 2011

kerana minyak ayam kena buli

aku pegi beli ayam di pasar naik motor pakai ron95

penjual ayam kat pasar datang keje naik motor pon pakai ron95

tauke kedai ayam pun ke hulu ke hilir naik kete kancil pakai ron95

lori hantar ayam pakai diesel




gua''asal ayam mahal sangat bang?''

abang jual ayam''kan minyak dah naik skunk ni dik''

gua ''oooo celaka''(dalam hati)



apa kaitan harga ayam dengan minyak Ron 97?

4 comments:

Pistachio said...

dia minta lu bagi sepakan sudut tuh kot~

karatz said...

huh,gua tak penah la terajang org jual ayam.klu bapak ayam biasa.

Sutera_suci said...

Dia minta lu bagi kacang pistachio tuh kot..har har har

Hai pisty! hak hak

karatz, lu punye jericho dah balik rumah blom?

karatz said...

kacang piss biar gua sorg je makan.kekeke

ntoh le,masa jericho merajuk teman dah balik kampong tinggalkan dia sorg2.nti lah teman kem slm ate kat jericho.