Saturday, March 12, 2011

127 jams


snapshot20110314034352

first aku tengok preview dia 2 minggu lepas aku rasa macam nak tengok.sebab scene tempat dia belakon tu banyak main dekat canyon grand.lawa view dia.mantap jugak kalau aku boleh pegi amek gambar kat situ.haha.omong budus!

so,aku usaha lah cari kat budak budak ni.tanya punya tanya.ade la sorang baru download.terus aku kopi pastu pegi beli nasik kat cafe.balik je terus aku layan sambil makan nasik.kebiasaan seorang aku yang selalu aku buat ialah aku suka makan nasik sambil layan movie.kalau tak nasik aku rasa tawar.lauk aku beli rasa macam plastik.dan air oren yang aku beli rasa air oren la.takkan rasa tahi musang plak.

biasa je cite dia.takde la gempak mana.cuma starting part tangan dia terlekat celah batu sampai la dia potong tangan sendiri tu ade best skit.dia rekod video sendiri.terkenang memori lama.survive dengan air yang cuma tinggal 300 ml.ade pisau bodoh buatan cina.halusinasi.tekanan perasaan.penyesalan.dan macam macam
moment yang sume manusia akan rasa kalau ada dalam keadaan macam tu.

snapshot20110314034450

masa tangan dipotong.ngeri



leg note : part dia kerat urat nadi rasanya,ngilu sampai ke tulang aku rasa.tu memang jadi.kalau aku,tak sanggup!






No comments: