Thursday, February 10, 2011

walaupun kita coba sembunyi namun terlihat segalanya yang tersimpan di hati

gua rasa nak senyum sorang sorang petang tadi.

lalu gua pegi bilik member gua beli air tin.senyuman gua tak matikan.ON je..

member gua : ''lu tak payah la nak senyum lebih,gua tau dah lu baru angkat monitor baru kan?''

gua : ''gua datang nak beli air je,bukan nak cite pasal tu''

member gua : ''cis,poyo gile''

gua balik ke bilik gua masih dengan senyuman puas.air tin gua bagi palong minum!puas.hahaha.



leg note : gua merasa pegang duit gaji 30 minit je sebelum dirampas oleh tauke monitor.denggg!

4 comments:

Anonymous said...

huhuhuhu~ xpe.. lepas ni enjoy puas2 duet gaji...

vidadarisakura said...

fuyooo. monitor baru. belagak. haha

::Cik Zatie:: said...

ape lagi, dh ada monitor baru meh join contest. lu dah jd mangsa tag gwa. heheh

karatz said...

pistachio-terima kasih.lu mak paling cool dalam alam.tak mintak duit gaji anak.cool..

vidadari-hahaha.mana taknya,muka lu pon gua bleh nampak jerawat halus dengan monitor canggih gua ni.

cik zatie-oh lu,first time edit gambar pakai monitor baru.tenks to lu!