Monday, February 14, 2011

dah jauh jauh baru la teringat.haha.selamat maulidur rasul.

tengah aku bosan bosan layan gambar.part ni rasa macam moment ada feel skit.haha.masa ni battle of the band interkolej.band aku kalah tapi takpe.bukan tu yang aku cari(aku tipu).aku just terkenang masa ramai ramai training lagu and time perform tu.happening.kekeke.so aku letak skit lah.nanti aku bukak blog bila bila aku bleh gelak sorang sorang.agaga.lol!


SAM_0409

ni beruang saka belaan band aku.bajet bleh menang lah pakai makhluk ni.

IMG_1936

bosan gila tunggu nak perform.ambik gambor je la keje.

IMG_1939

hahahaha.ini bangang.memang aku akan rasa nak terkentut sambil senyum kalau tengok gambar ni.

IMG_1957

yang tengah sedut siput tu drummer.tu ayu vokalis untuk lagu ulek mayang versi death metal buatan sendiri.haha

IMG_1940

ni rambut vokalis laki band aku.sumpah sampai sekarang aku tak lena tido malam teringat sarang pontianak ni.




leg note : selawat banyak banyak!

1 comment:

kucing gemok said...

hahaha.. bila nk wat akunya blog?