Tuesday, January 18, 2011

terkena angin ahmar peringkat hitam tuju kepala aku.bosan.

bini dah merengek rengek mintak dipuaskan.aku plak malas nak layan.kalau nak pikirkan kan nafsu memang hari hari kena ganyang.baru puas.baru kena ngan orang ada bini.masalahnya sekarang tak boleh.kau paham tak aku tak boleh nak puaskan kau?

baru sehari tak pegang kau dah gigil gigil.itu ini aku beli nak kasi kau cantik.tak jugak menarik nafsu aku nak dekat ngan kau sekarang.aku pon tak paham.kadang kadang aku pegang kau kejap,baru tengah foreplay ada plak masalah.aku nak salah kan keadaan tak baik plak.nanti orang kata aku tak bersyukur.kau kena paham.aku bukan suka kat kau sebab body kau lawa je.tu aku tak pandang sangat.aku pandang dalaman tu.dalaman.ye la,buat apa nak malu.selalu sangat dah kau telanjang depan aku
.aku suka tengok.hahahaha.

oh hujan,kau adalah rahmat dari Ilahi.kau buat bumi ini hijau dan sihat.dan aku cuma doakan hari hari mendatang semakin cerah.takpon sehari pon jadi lah.doa saja!


leg note : gua dah bosan tahap anjeng liar.tangan dah berkurap lama tak main kamera.kesian bini gua.awww..awww....


2 comments:

Pistachio said...

gua tumpang simpati dgn bini..

karatz said...

lu jgn risau.gua tak penah dera dia.