Saturday, January 22, 2011

kesimpulan.bukan cerita anak mak enon yang punya.

kesimpulan pasal bola tendang

ape pasal sume member team Kelantan sorang sorang macam kena kusta?sorang pegi sana.sorang pegi sini.ape pasal?tak boleh ke stay je ngan Red Warrior dan cuba jadi juara untuk sepuluh musim lagi?dimitri barbatov 3 musim main untuk MU macam lahanat tapi last last jadi striker power gak sekarang.ada dia melencong pegi spurs balik?takde kan?ape pasal korang terhegeh hegeh sangat nak keluar awal?rajagobal ok apa.tak kisah la kau juara negeri mana pon.boleh tak jadi champion untuk jangka masa lama skit?ko tak teringin ke nak jadi legend?bangang la.

kesimpulan pasal photoshoot

aku baru tadi balik dari pegi ambik ajib gambar...(asal rasa berbelit gila ayat aku ni?) gambar ajib ngan bini dia yang tengah sarat mengandung.ajib pon pregnant macam bini dia sebab perut dia ngan bini dia sama besar.aku saja saja follow ijat and the gangster.selama ni aku amek gambar orang asing main candid je.ni first time one on one even if face to face(tolong jangan komen base inggeris aku yang cemerlang itu).sebenarnya tujuan aku follow nak ilangkan rasa neves kalau ambik gambar orang secara tak candid tapi macam tak neves sebab komeng ngan sin chan buat aku nak terkencing sekaligus berak cirit dalam seluar bahana gelak banyak sangat.

DSC00160

depan blur= ijat bajuSpain=aswad pinkyMan=YB bulupanjang=komeng merah=helmee

DSC00068

ajib dan isteri+fetus

DSC00101

ini SinChan.aku sukakan adab dan tata tertib nya yang sopan ini.


kesimpulan pasal Tan Sri Taib Mahmud

beliau sangat best sebab dapat bini super cun dan gorjes.walaupun beliau mungkin sikit expired tapi mana tau beliau mungkin dapat membuntingkan bini beliau secara normal dan beranak ramai.makin tua makin berminyak kata oarang tua tua.eyh,beliau pon tua kan?

kesimpulan pasal bas wanita

isu ini sengaja aku cerita sebab aku nak semua perempuan pandang serong pada aku.hahaha.ok lah untuk keselamatan dan mengelakkan petaka pada kaum wanita kan?habis,macam mana perkhidmatan bagi lelaki?mutu perkhidmatan tu maksud aku.adakah juga sama sama bertambah unggul?atau sama je keadaan masa naik bas campur campur dulu?dari segi masa contoh nya,tepat pada masa atau lambat skit dari biasa?kalau aku drebar bas untuk bas pompuan,aku tepati masa dan sentiasa hepi untuk bekerja walau tengah malam sekali pun.kalau lelaki?apehal aku nak keje overtime?kau balik la jalan kaki pun.aku peduli apa.sentimen ini akan wujud di kalangan pemandu bas lelaki.

"kau bawak pompuan best ah,aku ni hari hari angkut jantan je,muntah''

banyak sangat masalah dunia aku nak cite.masalah aku sape nak pikir?bobi hotan!


leg note:hari ini sangat hepi



No comments: