Tuesday, January 25, 2011

hari ni hari paling cool dalam hidup gua

gua skunk keje kontrak dengan MAMPU.lu gugel sendiri la apa ke meaning nya MAMPU.buat blog buleh sampai 2,3 account sorang takkan nak cari takrif MAMPU pun nak gua jugak.sesah pale lu.citenya gua kena ulang alik naik motor dari serdang ke shah alam.sebab gua kena area shah alam je buat research.berbirat bontot empok gua tunggang motor lama lama.tapi belum cukup cool...

gua sikit lagi nak terparking dalam parit besar kat jalan motor on the way ke shah alam pagi tadi.gua tak biasa.memang gua kaki rempit.tapi kalau lorong motor gua surrender.selalu gua merempit jalan besar je.naseb lah gua ingat bait bait lagu maher zain.tu je lah ilmu akhirat yang gua hapal dalam bentuk lagu untuk keselamatan perjalanan gua.tapi belum cukup cool..

pagi tadi masa gua tengah syok bagi questionair kat pengarah jabatan sama pegawai lain.tiba tiba akak sekretari datang bawak kueh mueh dengan neskepi panas dalam cawan eksklusif.kalau lu rakyat jelata biasa dia pakai cawan plastik je.terus gua rasa cool...


leg note : entry kontes gambar sudah ditukar tajuk.sebagai menghormati kaum lain.

No comments: