Friday, October 22, 2010

lagi lagi fantasi

andai aku seorang pengarah.aku akan mengarah sebuah filem.komedi.romantik dan penuh teka teki.buat trilogi sampai filem ke 100.budak boleh layan filem aku dari umur 7 tahun sampai dia besar umur 100 tahun.kalau boleh tajuk filem aku ade separuh melayu separuh orang puteh.macam aku baca tajuk filem spinning gasing.padahal gasing tu dah melayu.tapi aku sebut gasing macam guessing.haha.dan kena kutuk kaw kaw .dia punya malu macam berak tengah jalan.cilakak.tak pasal pasal orang tau aku kurang reti ber BI.harap muka je mat saleh afrika.sebab kulit aku dah kena tinted.

andai aku pelakon kacak dan super jambu.aku akan berlakon dalam filem bajet puluh puluh juta je.aku nak tekel wartawan yang cun cun.ada ke wartawan cun?ntah.dan publish aku gila gila dalam majalah.sampai ke page cari kerja kosong pon aku nak ada gambar aku separuh muka.kalau dah kacak,tentunya bentuk badan aku mengiurkan.aku takkan bukak baju atau pakai seluar pendek untuk sesi berfoto.aurat.supaya mereka mereka yang terliur nak jilat kulit aku kat poster poster kempunan.gersang dan muntah darah.

andai aku seorang penyanyi.seorang star.aku takkan nyanyi lagu leleh meleret sampai nak kena tarik suara berderet deret lamanya.atau nak kena pakai dengung 4 harkat.tangan kanan pegang mikrofon tangan kiri ramas dada baju.gila gay.menyanyi sampai meleleh air mata adalah scene yang aku akan elakkan.aku bukan ning baizura atau misha omar nak nyanyi macam tu.tapi aku suka lagu adam dan hawa dan cinta di akhir garisan.gila ah aku.

andai aku seorang mat rempit.aku akan beli motor yang paling laju dalam dunia.sampai orang yang naik fairlady pon jeles dengan kelajuan motor aku.dan mat rempit paling berjaya dalam hidup.yakni merempit mengelilingi dunia untuk popularkan diri.dan mencabar mana mana mat rempit di negara orang.kalah bayar air.kemudian masuk akhbar dan di interview.mesti bini aku orang amerika latin nanti.gila bes.buat popia paling panjang pon boleh masuk Rekod Buku Ginius.takkan aku dorang tak pandang.bodoh!

andai aku seorang aku.aku rasa macam ni je lah aku.berangan pastu copy paste idea bangang camni kat blog.kemudian isap rokok dan senyum senyum sebab aku dah ada entry baru.wat the hel!



leg note : andai aku xde blog.aku akan tulis kat buku diari!









2 comments:

JelinaJoli said...

gua dok bayang kalo lu sepuntung rokok... hahahhaha! ada rupa ekzos moto lu yg laju itu x??

karatz said...

andai gua seputung rokok.gua nak dilahirkan sebagai rokok paling mahal sekali.ranking cerut mexico tu kat tapak kaki gua je.mulut yang isap gua plak,cuma gadis gadis kaya dan sangat super naughty sexy bitch.kalau orang kaya belagak nak isap gua,gua tak nyala sampai ke sudah.padan muka tua kutuk.da nak mampos pon isap gua lagi.