Monday, November 1, 2010

31 oktoberakbesepah

sekarang sudah musim exam.sume orang dah jadi rajin.selalu pegi library dengan awek.selalu kuar makan tak sampai setengah jam dah balik.jarang dah turun main bola ke ragbi petang petang.sekali sekala pegi berenang.itu orang punya style lah.aku macam biasa lepak di bilik sahaja.tengah gagahkan kederat nak abiskan siri how i met ur mother season 4.aku bukan ulat buku,dan aku seorang yang suka jadi malas.hahahabisla aku!

sakit badan tak abis lagi.tak sia sia penyokong hebat macam aku masuk stadium bukit jalil.semua orang tengok.fans paling stylo dengan rambut spike kaler merah putih.muka penuh cat baru beli dan bendera negara jepun buat sendiri.bukan aku,orang depan aku.haha.tapi aku salute dia,tanda aku bangga jadi rakyat kelantan yang suka anime jepun dan tau macam mana gaya kamen rider baja hitam nak transform.

gaji banci belum masuk lagi.hangin betul aku orang kerajaan buat keje.lembap.masa kena buat keje dulu semua nak cepat je,kena ikut dateline lah hapebende lah.borang claim 3 kali aku buat balik.konon konon tak kena format.bodoh apa nak buat 3 kali.dah la kotak kecik,nak kena tulis panjang panjang.dan untuk sebulan punya claim.memang bingai.huh!




leg note : duit takde kepala kusut memang senang naik angin.


2 comments:

JelinaJoli said...

1- cat nippon paint ke wey?? uhh! mahal!

2- gua baru masuk gaji. mau pinjam barang sedolar dua kah?

karatz said...

1-nipon paint?gua kena siat kulit gua la nak erase nti.abes muka hensem gua.

2-its ok,gua skunk da pakai dinar emas.hahaha