Friday, October 22, 2010

cerita jojo

dulu masa salu lepak CM aku suka duduk dekat stesen komuter dekat pasar seni tepi sungai klang.kadang kadang kena ngan timing budak budak graffiti tengah conteng dinding buruk kuala lumpur dengan luahan hati dorang yang aku sendiri kurang paham.dalam banyak banyak art kat dinding tu aku suka gambar katun ibu jari ada mata tu(norak).sangat sangat comel(tak tau lah ade lagi ke tidak)

dan aku tak sangka jojo adalah bapak kepada katun jari tu.haha.sengal gila ko.perangai pon pelik semacam.well,takpe.aku kenal jojo masa mula mula jumpa kat Rantai Art.bila tengok design katun kat badge yang dia jual baru aku tau itu dia punya.sampailah aku pegi rumah dia dekat gombak dan disitu aku tau asal usul family dia.bapak dia Yusuf Gajah.owner Gajah Gajah galeri.and mak dia pon orang seni juga.

dia banyak sangat masalah yang aku takleh nak cite kat sini.peribadi lah.tapi dia baik orang nya.sangat sangat peramah.cakap pon halus je.haha.mak dia penah adiahkan aku selai tshirt khas untuk peserta foundation anak anak sindrom down.aku tak pegi pon sebab ada hal.tapi sebab baju tu saiz L besar sangat so aku tak pakai.simpan je.ntah,aku teringat kat jojo.no kontek pon dah hilang.ok lagi ke dia sekarang?

gambar di bawah takde kena mengena.memang aku rasa gila gila nak letak gambar skunk.haha


aku rasa dah sampai masa filem hollywood ambik aflin shauki belakon.aku suka dia.


kenapa aku tak suka jadi kurus?

aku tak penah tepikir nak buat macam ni.tak akan buat.dan tak sesekali pakai macam ni.apa guna aku jadi lelaki hot!

skunk aku rasa menyesal sebab jadi orang dewasa



kalau sume tempat ade sign macam ni pon aku rasa lagi ramai orang isap rokok sambil ambik gambar buat bekground.




leg note : hoh,lama gila aku tak keluar amek angin di kota.senak otak.puii..


No comments: