Thursday, August 26, 2010

vegetariannya gua

sayur sayuran.sejenis tumbuh tumbuhan pelik yang aku tak suka makan.tetapi aku tetap kena makan.sebab aku nak kekalkan awet muda dan jaga stamina.takut takut nanti da kawen pancut awal.haha

1.aku suka makan popia.basah ke kering hentam la.janji dalam letak taugeh.dengan cara kotor ini sahaja aku boleh makan taugeh.

2.aku makan beger sebab aku boleh makan salad,timun dan bawang di didalam nya.kalau ade orang letak daun sireh dalam beger.kasitau aku.aku nak gi terajang kedai dia.

3.aku makan tomyam sebab dalam tu ade bawang,tomato dan segala jenis.sume aku makan.danjilat sampai ke pantat mangkuk(ini tipu)

4.makanan yang stim stim.bukan konek der.tapi yang masak stim nya.sume bahan bahan dalam masakan stim tu aku bleh lagi kunyah dan telan.


kalau makan kosong,sumpah aku termuntah!

No comments: