Wednesday, November 4, 2009

today

salam pagi.ada lagi 4 hari sebelum paper last aku.walaupun kekadang ada sikit terasa bosan tapi sebab sudah terbiasa maka boleh buat dek je.lagipun banyak ruang2 kosong aku isi dengan member2.dorang pon sama lebih kurang macam aku.paper jarang2.

weekday lepas pegi mandi sungai gabai.buat babikiu.beli ayam 4 ekor lagi tambah sekor ikan pacu yang kassim pegi mancing dalam ladang 10.gila besar ikan tu.lebih kurang 14 kilo.sama besar dengan budak darjah 1 dia punya saiz.haha.tapi bukan kassim yang pancing.orang lain.malas nak cite.naik muntah aku amek gambar.tapi best!

aku punya bilik ada tetamu.kawan kepada rumet aku.nama shahrol.jap....ye kot.ntah.sambung master kat sini.oleh sebab proses nak dapat bilik bukan main payah maka tumpang disini sekejap.takpe.memuliakan tetamu beroleh pahala.moga diizinkan Allah.

aku belum lagi tidur.dah 3,4 hari macam ni.takpe,dah biasa.


leg note: itu je



No comments: