Monday, October 24, 2011

berita sukan

Man United adalah team yang sangat kuat bila berdepan dengan team yang kuat.walaupun mereka kalah teruk dengan Barcelona masa liga juara juara 2011 tapi kekalahan itu sangat membanggakan sebab refferee tak gila kad merah dan linesman tidak secelaka linesman FAM.cuma corak permainan dan skill berpasukan Barcelona lebih 'menjadi' dan mereka menang.well,peduli apa gua.Barcelona ngan Man U memang dua dua gua minat.pam pam param pam.

The Red Warrior gua 'balik awal' pada kejuaraan Piala Malaysia tahun ini.nyata Terengganu lebih hebat samada home dan away.dua dua dorang tapau.minat gua pada manaf mamat pemain berskill tinggi lagi berprestij.First gua tengok skill power manaf masa final piala FA.lain dari yang lain.start dari tarikh itu gua cop manaf sebagai pemain yang punya kehebatan tersendiri,selain dari Hai O yang suka sangat tanduk bola dengan kepala botaknya masuk gol bertubi tubi.dan N9 bakal masuk final bersama terengganu.apesal King Gopal the great of padayappa tak amek manaf ah?crazy basted.

malam ini Man United menunjukkan prestasi super duper keldai pendek oink oink.kena titik 6-1 adalah perkara memalukan pada gua.ini kerana budak budak chelsea,liverpool dan arsenal non stop bahan gua di padang futsal.gua skor sebijik je tadi,akibat gangguan suara suara ayam yang lepak kat bangku.

''wei nani nak sepak penalti tuu..''
''sial rooney gelecek macam edin dzeko''?-wtf
''park jisung jubor hitam''-ni langsung takde kaitan ngan gua.
''alaaa,main 5 minit dah pancit.tak Gigs langsung''
''wei gila,patut la Man U kalah.lu pakai jersi kaler Man City''-ini bodoh!

4 comments:

Waqheh said...

mengikut kajian dan pemerhatian gua manaf pemain yg ada otak skor gunakan akal yg waras. Hai o plak player paling bohsan aku saksikan. yg jadi permasalahan gua kenapa manaf tidak berada dlm skuad negara.

apa pun gua ucap takziah buat m.u...

this could be the year..
to celebret n cheer..
its all about belieffffffffffffffffff

karatz said...

takziah terus...hahahahaha.lanciyau!

ORLANDO AHMAD said...

why always me???

love you,
balotelli

kah3

karatz said...

orlando-ahahaha.ada.dengor cite gian tak tentu pasai..miahahaha

oh ye,pasal komen lu.....


olwes shitting me!kekekekke