Tuesday, August 9, 2011

maaf

udah gua bilang.tak menyempat gua nak sebar dakyah dakyah sesat ajaran gua pada lu lu sume.ni pun gua online sambil sambil gantung baju melayu.tangan kiri iron baju.gua taip pakai ibu jari kaki je ni.terer kan gua?

yang rasa nak beraya pakai baju melayu baru datang je kedai gua.downtown cheras je pun.dekat la kalau lu duduk serdang.kalau lu dok shah alam memangla jauh gila.jadi jangan la tanya.ada 6 ke 7 kedai baju melayu kat sana.kalau kebetulan kena kat kedai gua untungla lu sebab gua jual mahal nak mampus.cekik darah dan harga tak munasabah.sila.sila ke kedai gua.

okeh,anak anak kuli gua plak nak main fesbuk.kalau gua tak bagi karang masak gua kena hentam.haritu pun gua dah kena carut tak pasal pasal.gua lupa nak beli air je pun.anak anak kuli gua memang baka ganas.takut gua!


3 comments:

Waqheh said...

keh keh welcme back member se-kote. amcm nega masyuk?

missgee said...

Ayat lu makin ganas..
Wa jadi takut :P

karatz said...

waqheh-sekote tu carut kan?tanak ah gua sebut.bedosa.bisnes slow brader.tahun ni sgt slow.

misgee-ayat gua je ganas.berbeza dgn sikap gua yg lemah lembut.bukan lemah gemalai.lemah lembut.