Friday, July 8, 2011

afro arena

267814_218202468218253_165876240117543_580429_69376_n

alhamdulillah.setelah penat lelah gua pegi stadium miss dua kali je season ni.maka dengan izin Allah rakyat gua dianugerahkan hadiah terhebat.gua panjat kan syukur pada Ilahi.walaupun masa tengok game semalam gua banyak mencarut dan mengatur tektikal dan formasi player di luar padang namun pemain kelantan bagaikan mengerti hasrat dan kemahuan gua dalam mencapai kemenangan.

dan walaupun dengan kejayaan hebat ini,bukan gua sorang sahaja yang merasai kemenangan semalam bagaikan hambar dan tiada semangat kesukanan kerana seperti yang gua dan rakan rakan duga terbukti sudah.bukan gua nak menyalahkan FAM,bookie mahupun KAFA sendiri namun sudah diakui banyak dan sumber sumber mantap yang gua ada membuktikan lagi kejayaan ini.

piala malaysia pula dikhabarkan milik selangor walaupun sepak mula belum lagi bermula.tidak baik mendengar khabar angin mahupun fitnah dari mana mana pihak.kerana itu satu dosa.tetapi khabar angin kejayaan Terengganu dan Kelantan adalah didalam poket gua sejak dari pertengahan musim sebenarnya.cuma keyakinan gua kepada Selangor untuk piala malaysia agak tawar untuk gua percaya.kerana semua rakyat gua mahu rebut semua piala itu.kita nantikan sahaja.gua bukan mahu membenarkan pembohongan dari mulut ke mulut,cuma apabila ianya terjadi maka kejadian itu sendiri membuktikan sesuatu yang gua ingin pastikan selama ini.


gua tetap menyokong The Red Warrior sampai akhir hayat gua sebagai sekadar wadah hiburan gua di sini.kerana disini tiada panggung wayang dan tempat karaoke.begitu juga dengan penyokong pasukan yang lain,mahukan pasukan mereka mencapai kemenangan.

sekarang gua rasa bosan menunggu team Harimau Malaya untuk kelayakan piala dunia,lagi nak tunggu EPL apa lagi Piala Malaysia.lama nak mampus.oh ye,Teves kesayangan gua akan kembali ke negara Argentina untuk bermain disana,kerana dia merindui keluarganya.beliau kencing ke tak kita sama sama tunggu.
clichy-savic-nasri khabarnya milik Manchester City.ape citer Luca Modric?Neymar?


Argentina seri,Brazil seri,Uruguay seri,Mexico je kalah game yang pertama-Copa Amerika




p/s : ini entry paling berjenama sukan pertama kali gua handle.

4 comments:

Waqheh said...

gua bohsan ngn media..tiada war2 pasal copa amerika. cilaka betol. nasib lu bg info..tapi team best semua seri pe hal..

apapun tahniah utk red W

karatz said...

gua tgk berita pun tak.nasib baik bapak gua layan tenis dengan golf.ade selit2 info psl bola tu yang gua tau tu.kekekeke.

sama2..sama2..

Sutera_suci said...

Ada..ada bakat nak ganti Hasbullah Awang..


haks

karatz said...

hasbullah awang tak reti mencarut.tu pasal dia masuk tibi.gua takleh,gua mencarut kelas A++..kekeke