Sunday, March 13, 2011

tasya yang lawa

''ish..macam salah je ni..''ngomel tasya depan cermin.sekali sekali digayakan tubuh gebunya bak model nak terkencing.dah dekat 2 jam dia mencuba.namun satu style haram pun tak jumpa lagi.haram betul.

''macam mana ni.sia sia je aku beli.aunty tu cakap kalau pakai jadi lawa.stylo.funky.ke aku kena buat macam ni''hati kecil tasya berbisik menyalahkan si peniaga.sambil menggayakan lagi aksi model.kali ni gaya lembu meneran najis.nak termuntah tasya melihat aksinya sendiri.

tangannya mencapai satu lagi.kali ni blueblack punya kaler.diselitkan di bahu.putar putar dua tiga kali.selit lagi.sekali lagi mengadap cermin.''hmmm,baru cantik dan manis.hikhik''puji tasya kepada dirinya.memang beliau cantik,memang beliau cun dan gebu.kalau tak takkan pelakon farid kamil boleh buat buat tersalah dail no fon beliau haritu.

''alamak,nampak tertonjol buah dada la plak.dah la tshirt nipis.baju dalam kaler pink.bapak aku pon campak serban kalau tengok ni.ish,payah betul''luah tasya lagi serba tak kena.menyesal pulak rasanya beli banyak banyak.

''macam ni pakai dalam rumah je lah.malu la orang tengok kat luar.macam tak betul je.nak match ngan baju besar kang macam gila sangat plak.kekeke.lantak ah,tak stylo pon takpe lah.kalau nak pakai pon,aku nak cari baju yagn match skit.baru anggun''akhiri tasya sekaligus menamatkan sesi entry kali ni.

''hai,sory lah kak tajima ek.tasya ikut apa yang patut je''kata tasya sambil memandang poster idol kegemaran beliau.

186__700x1500_black-headscarf-hijab-fashion_0

poster tudung tajima yang luarbiasa gojes.




2 comments:

Pistachio said...

tajima memang gorjes...!

gua sudi jadikan dia menantu.. lu dh berjaya lupekan kak senah tak?

karatz said...

kak senan gua nak.tajima pon gua nak.mcm mn tu mak?kikikiki