Saturday, January 29, 2011

satur day yang menjengkelkan ubun ubun kepala

today is the worst saturday.

boboi awal pagi da keluar.pegi research kampong orang asli di Pahang.

Palong dah balik Rombau.

iqbal dah balik Temerloh.

Amy dah pegi praktikal felda Sg. Tekam.

Pipi ngan napi tido je manjang.

ceman ke Melaka meracun kebun getah bapak dia.

Helmee blah gi umah akak dia kat Subang.

aku?

aku takleh nak tido lama lama.takleh takde orang.mula la rasa sunyi sepi.cis.oh,semalam aku ada mimpi.aku mimpi tercabut gigi.lupa dah berapa batang.terus aku gugel maksud mimpi aku tu.well,tak best.dan untuk peringatan,kalau mimpi kau tak best.terus ucap ''Astaghfirullahal 'Aziiiim'' dan ludah ke kiri 3 kali.jangan ludah sembur air liur la,tak pasal pasal kau kena buang bantal kau ke tong sampah.ludah tu bertujuan menghalau syaitan.dan kalau boleh solat sunat dua rakaat(ini aku tak buat).


leg note : esok follow geng ijat lagi.outing kat ladang lembu UPM.nanti aku upload sekeping dua.kalau jadi outing la.lusa ke Sendat Waterfall plak!

No comments: