Friday, December 3, 2010

mintak maaf kalau sakitkan hati orang.bukan susah!

gua da sakitkan hati kawan gua secara tak sengaja.betul gua tak sengaja(nampak ni gua tabik 3 jari).baru je lepas makan ketawa sama sama tup tup masa nak balik gua da terbuat salah.bukan la gua pegang tetek dia ke apa.takdela gua desperate gila babi ke syok lebih kat kawan baik gua tu.baik gua pegang tetek sendiri.tak bedosa.stim pon lebih.

gua da risau tak tentu hala macam mana gua nak mintak maaf secara halus dan berbudi.mana tau kang tak pasal pasal gua terhiris hati sekali lagi.mahu 2 tahun gua makan maulana sorang sorang.

gua pikir nak pegi rumah dia bagi salam ketuk pintu rumah pastu terus cium tangan mintak ampun macam hari raya raya punya maap.gua bab teriak babak air mata ni memang gua handal.sia sia bakat raja lawak dalam diri gua tak expose dalam keadaan kritikal macam ni.

tak pun esok gua buat buat ajak pegi putarajaya ambik gambar tepi kolam.pastu gua upah mat bangla sekupang dua suruh tolak dia masuk dalam kolam.gua tau dia bodoh sikit bab berenang.kompem dia lemas punya.pastu gua yang tengah buat buat cemas ni terus tolong kawan gua yang dalam separa mati tadi.nak nak masa ni ade plak mat keta tengah layan speaker lagu Mohabbatein.gua dah agak dah ending dia mesti gua diampunkan punya.

gua dah taktau nak pikir macam mana.senang senang gua pos kad sudah.gua nak lukis love kecik kat ujung poskad.baru nampak gay!




p/s : kawan baik gua seorang jantan!




6 comments:

Pistachio said...

muahahahahaha! bangang! gua suke... wakakakakaka.. eerrr.. mksud gua, cuba lu upah abg indon rompak member lu... then, lu & member lu kerjakan abg indon tuh...

sure member lu trhutang budi bawa ke mati lagi sujud sahwi sbb lu bantu dia..

tp ni, gua buat inferens je..

karatz said...

indon tempat gua sume pakai tangkal,gua yang ranap nti..

kucing gemok said...

patut la lu senyum2 kambing td.. hampeh.

karatz said...

gua sedekah

hamzah ian said...

jantan juga best. keh keh..

karatz said...

JANTAN nampak mcm lebih kuat dr lelaki..