Monday, December 20, 2010

apa ni keje orang dah bagi upah nak lagi laser laser .sesah pale lu!

baru kembali normal.4 hari dah aku jadi separa gila.buat keje tak tentu hala lagi sampai nak update blog pon takde masa.dah aku balik sambil letih letih macam mana aku nak ada buah pikiran untuk update.bijak sangat la pulak kepala otak aku boleh buat benda benda hebat macam tu.

kalau kerja dengan orang macam macam boleh jadi.lagi kalau kena jadi ketua group tak rasmi.bukan aku lah.orang lain.nak kontrol orang bawah lagi.kena tadah telinga dari orang atas lagi.aku bagitau ni sebab aku rasa bukan senang nak jaga hati dua dua belah pihak.hati kawan nak kena jaga,hati bos nak kena jaga juga.

sebab aku perati,dan aku pikir.kena konsider sebab buat keje ni letih ataupun banyak sangat yang nak jadi bos suruh itu ini.padahal takde kena mengena pon.tetiba je kena buat.oh gila.korang pegawai besar memang tahik.

apa yang aku rasa.asal ade gaji tak kisah lah kan.kepala bana kau nak buat keje free.cuma bila nak belagak suruh itu ini try tengok la dulu.aku baru nak lepak baca paper sebaris sebab baru lepas angkat puluh puluh mineral water ngan air tin ko dah rejam aku buat keje lain.letih la yo!

korang nya budak praktikal sama pemalas macam korang.reti bukak mulut je.baru praktikal diploma kot.dah bajet macam bos besar.opah lu!





1 comment:

Anonymous said...

gua cuma bantu hulurkan tisu..