Sunday, November 14, 2010

period

raya haji ni mungkin tidak balik.aku sedang berkira kira mahu beraya di masjid besi di putrajaya sahaja.sekarang mau balik ke kampung macam lebih baik naik kereta agaknya.sekali tambang pergi balik macam bayar ansuran kereta bulan bulan.sungguh malaun.

syazel mungkin masuk penjara minggu depan(ini bukan doa).sebab dia sudah terima surat merah dari yayasan perak.hutang masa diploma yang belum dijelaskan sampai sekarang.aku dah kata banyak kali takde pape.takde pape.salah dorang juga tak bagi warning later awal awal.dia nak jugak risau.hahahaha.

semalam keluar dengan budak budak sekolah menengah aku dulu.pegi alamanda.sume dah kawen.cuma tinggal aku sorang.bila cerita pasal anak masing masing,dia punya tacing nak terkeluar air mata aku.bodoh sial.lembik macam bapok.aku je diam tak terkutik.kejap aku usha awek lalu lalang.kejap aku menguap,kejap aku buat buat taip mesej.aku nak cite pasal apa pon aku taktau.pasal aku main kejar kejar ngan anjing semata mata nak pancing ikan besar kat kolam upm?bodoh gila klu aku citer mende tu.tapi yang bagusnya masa nak balik sume doakan aku dapat bini yang best.tu pun sebab masa lawan bowling pastu sume kena tapau.haha.gua terer!

aku rasa aku dah lain sekarang.sudah jadi tidak berapa peduli.apa maksud aku cakap macam ni pun aku tak tahu!

No comments: