Tuesday, November 23, 2010

aku keje dan penat

urghhhh..penat aku.duduk berdiri sepanjang zaman dalam aircond boleh buat lutut aku lemah gemalai.skop keje aku mudah,pakai hujung jari je.godek situ skit,godek sini skit.siap keje aku.tapi bukan godek sebijik la,berpuluh puluh bijik nak kena godek.boboi,palong,apo dan napi pon sama sama menipu penat.

tadi sekali makan pagi 5 ringgit.babun cekik darah punya kantin gomen.ingat aku pegawai bertali leher keje pusing pusing bangunan main game counter strike dari pagi sampai petang ke.aku PCman lah.ko tau PCman?dia ade bau bau tahik dengan programmer.bodoh bawah skit.haha.

Botak a.k.a manager kali pertama tengok aku buat keje,terus taksub dan gelabah.cepat cepat dia offer aku keje permanent dan rasuah tiket pegi sabah supaya keje dengan dia sampai aku ada cucu.tesembur teh O ais yang aku kemam dalam mulut laju memerap di muka Botak.aku buat buat baca doa supaya dia terselamat dari rasukan syaitan dan jin belaan palong.tanak aku!

owh,aku sedang dalam misi merungkai 1 misteri yang sangat rahsia.bukan misi mencari di mana titik G-spot untuk disayangi wanita.bukan.misi untuk membesarkan buah zakar juga bukan.aku ada misi lain.




leg note : aku sedang mencari dia!