Tuesday, October 19, 2010

sekejap di pagoh

3 hari aku gi pontian.teman aku nya member pegi buat research.perjalanan pegi tak menarik sangat.sebab aku tido je.hahaha.gila kau,gerak kol 5 pagi.ape jadah nya aku nak tengok pemandangan.

sampai pontian jam 9 terus pegi MARDI buat keje.tengah hari balik kejap pegi cari hotel untuk check in.satu bilik kongsi 4 orang.member aku nya prof ada masalah kewangan skit untuk kami check in sebilik sorang.maveles juga tempat dia.betul betul tepi laut.tapi yang bangang nya member aku ni.mahal seploh ringgit pon berkira.tepaksa tempah bilik yang mengadap dapur kedai makan cina.bukan tepi laut yang indah itu.

otw balik dari pontian tadi.singgah di RnR pagoh.bukan main lawa tempat dia.aku tak sangka betul.tandas,surau,gerai gerai makan,ade eskelator lagi.memang superb.bersih.satu sampah pon takde melainkan secebis puntung rokok yang aku buang kat situ.akulah pencemar alam sekitar.hahaha.aku kutip balik doh,malu!

yang aku nak rasa tacing ulu hati nya,aku nya highway nak balik kampong sikit punya la jauh macam gampang.takde pon kerajaan pikir nak bestkan pemanduan ke kelantan dengan RnR taraf dunia macam tu.kl ke johor paling bangsat 3 jam lebih je kot.bleh plak buat.takdela crowded sangat pagoh tu.RnR genting sempah lagi ramai orang kot.tapi tak world class pon.macam pagoh.nak je aku snap ngan dslr aku tadi.tapi memandangkan aku dah 'lenjan' bini robot aku cukup cukup kat pontian tadi,kesian plak aku kat dia.haha.bateri da abes la.

memang aku jatuh cinta dah ngan RnR pago!.


No comments: