Wednesday, October 20, 2010

entry ade gambar

aku punya entry jarang ade gambar.lately ni je aku ade sikit sikit rasa nak letak.tu pun sebab aku sendiri rasa macam gay je blog tak letak gambar.haha.jadi aku lebih lebihkan gambar yang ade dalam lappy aku ni terutamanya gambar aku dan family.



ni gambar aku masa kecik kecik dulu.mak aku snap pakai kamera fujifilem yang lama.sebab tu aku nampak macho.kenapa aku ade sesungut atas dahi?errr....macam mana nak jawab ah....



adek pompuan aku.dia memang femes.aku saja saja je gugel kat tenet tetiba banyak sungguh gambar hot hot dan maveles kuar.babi mana la sabotaj family aku sampai jadi camni.




adik aku.hensem kan dia.ntah apesal ntah body dia bleh jadi superb macam tu.padahal sama sama makan nasik kerabu sama banyak,minum air sirap je.tapi aku punya perut agak maju jaya.



cite ni memang bodoh gila.mula mula memang lembap skit.pastu lembap banyak dan lama lama dia punya bodoh takleh blah.







No comments: