Wednesday, June 23, 2010

sebentar di warung mamak

aku baru je habis tengok bola.argentina vs greece.sebab argentina menang 2-0 maka ulasan untuk permainan pagi tadi adalah sangat menarik.minit pertama perlawanan memang agak tertekan.shot yang banyak,peluang yang terhidang tidak dapat disebat oleh kaki ajaib messi.dia takde luck.aku pun jadi bosan tengok dari mula tak gol gol jugak.mula mula agak menyesal keluar naik motor ke warung mamak.lepas dapat 1 gol perasaan mula riang dan bibit bibit tekanan mulai reda.rasa nak baling kerusi ke muka mamak dah hilang.bravo argent.wa sayang lu.walaupun aku support Spain tapi argentina bakal jadi team spare part aku kalau lah ditakdirkan Spain kalah bila jumpa Brazil untuk second round game nanti.hoho.

ade brader brader yang duduk depan macam resah gila kalau greece menggelecek sampai pintu gol lawan.boleh nampakla kerusi terangkat sampai atas kepala kalau argentina kena attack.gila fanatik.nasib baik brader mamak pandai buat air order.kalau tak boleh kena bakar kedai diorang.

habis je game,brader brader tadi pegi satu sudut gelap ramai ramai sambil bagi bagi duit.celaka,menang betting rupanya.boleh tahan tebal team yang menang dapat.




p/s : kalau lah aku join,agak agak pagi esok da boleh angkat lens rm2000 punya.

No comments: