Thursday, June 3, 2010

kembali

dekat 2 bulan dah cuti.asalnya ingin kerja tapi banyak benda aku belum habis setel lagi.bukan sebab kerja yang terlalu banyak tapi mungkin sebab suka tangguh tangguh jadi sampai sekarang masih belum siap.hehe

seminggu sekali aku akan ulang alik dari temerloh-kl.kekadang nek moto.kekadang nek bas.sekali sekala tumpang sesapa yang sesaja nak jalan jalan ke sana.mean kazen kazen aku lah selalunya.sebab kat sana ada sepupu aku keje as a nurse kat klinik temerloh.dia ada sikit huru hara punya jenis manusia.jadi banyak benda boleh buat kalau aku lepak tempat dia.dan baru ketahuan adanya keturunan belah bapak aku di mentakab.
sangat ramai.jadi aku pegi pun dengan tujuan meramah mesra dengan sedara mara yang dulu sangat jauh dan tak kenal.

walaupun jarang sudah berblogging tapi masih ada saki baki rindu kat blog aku.heh.duduk kat sini je baru dapat line tenet.kalau sudah di temerloh tak sempat aku nak main benda alah ni.laptop je bawak ke hulu ke hilir tapi tak guna pun.alahai...

ngantuk sudaa..




No comments: