Monday, January 11, 2010

avatar enjelina joli

kalau layan movie sorang sorang tak lojik.nak nak cite avatar yang tengah letop letop main kat panggung aritu.walaupun kami tak layan panggung(sebab takde awek)tapi kami tetap berdiri di belakang movie movie keluaran amerika.avatar memang layan.start cite sampai ending penuh dengan gambar dan katun katun yang unik.tak macam the sampson,huduh gila katun.loya aku tengok(saya benci sampson)

rasa macam jatuh cinta aku tengok cite tu.walaupun muka spesis makhluk pandora macam sikit pecah rumah.takpela,aku jatuh cinta jugak.wat the hek!

agaknya sebab terlalu syok masa secene hero ''main'' dengan heroin,tambah plak mulut heroin tu semacam aku kenal.mulut aku terlepas cakap.

"eyh,macam muka enjelina joli heroin ni kan?"

syazel pandang aku(agaknya dia ingat aku gila seks)
meran ngan azim diam tak terkutik.bob pon.


10 minit kemudian............



meran-"ye la,sama la macam muka enjelina joli"

bob-"aah,sama la"


setan setan ketawa....





leg note : baru dorang tau aku bukan gila seks

No comments: