Thursday, October 15, 2009

payah benor kalau jadi abang

adik pompuan aku.sudah kawen,ade anak sorang.boy,bukan nama dia.maksud aku bayi laki.nama anak dia syed mohd amin.akan hensem dan bijak macam aku jugak bila besar nanti.sebab kecik2 lagi dah kiut miut.lusa adek pompuan aku akan berpindah kerja dari kelantan ke kota kinabalu.jauh benor.

petang tadi dia mesej nak jumpa kat alamanda.janji melayu pukul 9 malam.laju je aku setuju,sebab bukan jumpa saja2.ada extra date,dia nak belanja main bowling.dia blum tau bro dia ni ade tangan sakti khas untuk men bowling.macam tangan penjejak awan cap tatu unikorn.cuma aku punya takde tatu.tahik lalat ngan bulu roma banyak la.

jam 8 aku da siap siaga.pakai kasut kickers.sembur deodorant baru beli.pastu pegi curi sweter wan.tunggu dia mesej je dah sampai ke belum.dia cakap nak mesej dulu kalau nak gerak.aku turun bilik kassim beli rokok sedap.sebab rasa macam lama lagi je nak pegi aku isikan masa dengan layan game dota.pakai dua hero dua penjahat gila babi punya susah nak lawan.pc fudail takde speaker jadi kena pakai earphone.sumpah tak dengar pape melainkan bunyi laga pedang ngan suara penjahat mati.

memang syok abes main menatang tu.


sejam lebih kemudian.......dekat2 jam 10
ade 8 miskol.3 mesej.

mesej 1 "long,datang tak ni?aku da sampai"

mesej 2 "long,kalau datang terus pegi kat bowling ek.kami pegi ramai2 ngan family abang ipar sekali"


mesej 3 "kau cakap nak datang,lama gila aku tunggu.aku kol pun tak angkat.last2 laki aku yang ganti ko main.nasib baik aku pegi ngan family abang ipar.kalau tak ngan amin ni sekali aku gelek.huh"



aku reply "nik,aku tertido"







leg note : betul lah hiburan tu melalaikan(basuh baju)




No comments: