Monday, October 26, 2009

kesempatan yang sedikit jarang ada

hampir sebulan mungkin.jaringan network di sekeliling tempat kediaman menghadapi masalah.walaupun bukan semua penempatan wireless nya suck tapi tempat aku paling teruk and very2 asshole.asshole tu macam lubang jobor la gamaknya.jadi hari2 kehidupan kini cuma tidak belayar tenet je lah.itu saje yang kurang dalam hidup kini.dan agak rasa macam haram jadah jugak la.uspot madafaka basted!

pagi nanti sudah start first paper final exam.dan lagi tiada minggu ''study week''.kenapa mesti sebut minggu study week ah?macam minggu minggu study la kalau diterjemah dalam melayu kan.pedulikan.anak harun mana la yang makruhkan study week ni aku tak tahu la.yang nyata aku tiada masa untuk revise langsung.kau ingat kalau masuk exam kepala kosong jawapan aku boleh betul semua?ntah2 kertas aku dulu kau campakkan dalam tong sampah.ini marah secara rawak.jadi kau tak akan tahu siapa yang aku marah.harap maklong!

lagi mencester united.kalah lagi.loser macam bapok.lain kali kalau dapat bola terus counter attack sampai depan pintu gol,gelecek skit sepam dua pastu rembat laju2.taktik halus macam tu pun nak kena aku ajar jugak ke.bodoh la kau ferguson.bape kali dah aku cakap ko campak je barbatov.kau ngan dia suka layan bontot agaknya.3 kali repeat 3 kali jugak ko kalah.aku ade jugak syak Torres ngan Ngog pakai ilmu hitam Niyang Merepek.gol tak cun pon.biasa2 je.kekalahan paling bangang penah terjadi dalam sejarah Man United vs Liverpool kot.naseb la aku da tukar team lain.takdela malu sangat.sian kat paeh almegico ngan aloster.kau duduk semeja ngan fan liverpool yang 5 kali ganda lagi ramai memangla sakit jiwa dol.aku ade sedikit kecewa jugak lah.sedikit.


owh,harap2nya maka bapak aku ade mendoakan kejayaan anaknya nan satu ni.semua yang masuk U la.nak final da kan.

Gud Luck lah.insyaAllah selamat!







leg note : 1st gol Liverpool semua jerit macam syaitan.3 kali ulangan gol yang sama selepas tu pun masih lagi bersengaja jerit macam syaitan.memang anak buah syahitan merah.anak harun!

No comments: