Wednesday, September 9, 2009

tajuknya apa?

semalam


1. aku baru pas sahur.jadi turun pegi lepak kedai kassim.isap rokok danhill kat kedai kassim lagi kick dia punya high.sebab stok baru curi.bukan,baru beli.aku malas nak isap rokok banyak2 bulan posa ni(auta).jadi beli batang sahaja.dengar je bunyi azan aku naik ke bilik.baru bukak pintu aku tercium bau rokok.aik?bukan da azan ke tadi?bila aku masuk ade sorang mamat baik punya baring sambil men laptop."arini aku tak posa la"kata beliau.sambil sedut rokok dengan rakus.atas katil aku.lantak.

2.aku terbangun dari tido tepat2 jam 5.40 pm.aku tengok enset aku ade 1 reminder yang aku buat dua hari lepas.''kelas BI jam 5.tuan kena antar esaimen'' mampus aku kena leter minggu depan!

3.aku tersambung tido sampai pukul 7 lebih.kol azim mintak kirim dia plak makan kat luar.kerana mamai aku lupa nak mesej safwan ngan lan.sudahnya berbuka dengan air sahaja.owh,dan kuih sedikit.mujur dorang beli juadah lebih.aku sangat lapar.

4.laptop aku terjahanam jugak.walaupun aku dah cermat nak mampos menyalahgunakannya.babi la virus.abih aku punya player.


5.adik aku(pemberi hutang) mintak hutang dia balik ngan aku(penghutang).tak pasal2 kena gi bank.postpone la beli sweater giordano baru.cis adik aku!baru pikir nak pegi beli sabtu ni.





leg note : ini bukan malang.ini kecuaian.

4 comments:

~nAbieyLa yuSoF~ said...

ish3...


tapi virus mmg babi

karatz said...

haih.susah nak handle.tapi laptop sudah sihat.haha

Penulis.Sahaja. said...

tanak hisap banyak ke ketandusan wang?
haha.

karatz said...

ahaha.malu saya.ending dan pointnya nya tetap sama.tetap tidak mahu isap rokok banyak.lol