Thursday, September 17, 2009

bukan untuk dikesalkan.cuma agar hati lebih tenang

patut ke kalau aku mesej?
patut ke kalau aku setakat bertanya khabar?
berbaloi ke kalau aku buat macam tu?

kalau tak,kenapa aku rindukan dia?
kalau tak,kenapa hari2 dia je?
berbaloi ke kalau aku buat macam tu?

aku rasa nak tanya dia baju raya tahun ni kaler apa
aku rasa nak tanya dia nak gi beraya umah sapa
aku rasa nak tanya dia berapa ringgit dapat duit raya
owh,macam haram jadah rasanya
berbaloi ke aku buat macam tu?

betul ke apa aku pikir ni?
betul ke bayangan masa depan aku ni?
kenapa aku mesti bayangkan begitu?
shit

Allah Lebih Maha Mengetahui
tak payah tanyalah
tak payah buat apa2 lah
tak payah nak sibuk2 lah
tak payah
tak payah
tak payah



ya Rabbi
gembirakanlah hatiku dengan segala apa jua keadaan.Amiiin.....






leg note : biarlah ia berlaku dengan sendirinya.




2 comments:

Penulis.Sahaja. said...

susahkan?
takut nanti dia cakap kita terhegeh2.

karatz said...

owh,sgt ye..
kang klu dia plak yang start.
kelu aku nti.haha