Monday, August 24, 2009

kesakitan di bulan puasa

telentang di atas katil selama 2 hari kerana demam dan kepala sakit dan batuk dan selesema dan lenguh sume sendi sangat tak biasa.apa jadah dah kena ngan aku ni?sampah2 sume da tuduh aku kena H1N1.sangat takut.macam ye je. pelik,hospital pon tak tau ape kena ngan aku.sebab aku tak pegi pon.aha.tak tau sape yang pass penyakit kat aku.seingat aku sbelum aku telentang aku berada di sebuah pasar ramadhan yang penuh dengan ramai orang.sebelum tu aku masih sihat dan gagah.setakat usha budak pompuan baru balik sekolah petang tu pon takde hal lah.lepas balik terawih malam tu je terus ketar2,kepala pusing2.kejap rasa panas kejap rasa sejuk.ah gila.nak jalan pon tak larat.tapi sempat jugak aku jenguk encik azim juga sedang telentang kat bilik beliau.baru balik dari hospital serdang dengan ubatan 1 plastik penuh.puasa masih lagi terpelihara,syukur lah.pagi ni 1 entry pon cukup kot,menandakan aku semakin pulih tanpa ubat.sangat ajaib dan mistik.tapi esok kena pegi klinik jugak.MC penting.hahahaha




leg note : taknak dah aku pegi pasar.

2 comments:

~nAbieyLa~ said...

pegi klinik lah..jgn d biar dmm begitu

karatz said...

malangnya,da pegi pon.haha