Thursday, July 2, 2009

the nyah-hot chicks in chow kit

chow kit.sape yg tdk kenal ini.rata2 org kl mahupon dr mana skalipon
akan knal.ini lubuk.lubuk apa?kau pikir sndiri.aku malas.

kalau kau org xknal,baik kau balik lepak d kmpong.duduk bwk ketiak mak kau.
kau mmg sgt kolot dan xmahu brsosial dgn alam skitar.dan kau mgkin trhindar
dr maksiat mata dan kelucahan yg x spatutnya kau saksikan.jgn mrh aku,xsalah
pon kalau kau xtau.ini bkn tmpat utk kau cari ilmu.ini jg bkn tmpat utk kau cari ketenangan.
jgn jd bodoh kawan.jd....jgn marah aku.

kalau kau marah jgk,aku tembak susuk kepala kau dgn pistol.ha....ha

aku msh mncari kdai itu.di celah2 pasar chow kit itu ada satu kdai yg aku ingin cari.x mgkin da tutup.jam 11 mlm pada aku msh awal.kdai lain msh brjual bli.pelanggan pon boleh tahan.msh ramai.rata2 manusia yg ku lihat mgkin sekufu dgnku.tahap ekonomi yg sama mpertemukan kami disitu.wlpn mgkin ada saki baki dr mnusia yg ramai ini brstatus loaded,pnya wang yg xpenah abis.tp jnis yg tdk kisah kalau kau guna brg cikai.kau mmg superb.aku pon maw jd mcm kau.doakan aku!!


wahh..haha.ada sekor.bkn..2 ekor.rmbut pnjang.berblaus merah garang.dan brskit hitam.
cantek rmbut kau ye.kau pakai inai keling apa.tetek kau sedang2 la.aku suka sedang2.

*sy tau ini keji


aku xsuka tetek besar mcm makcik jual buah dpan kau.agak2 kau ni msh awal 30an.bole tahan.eyh!!kwn kau hodohla.baik kau suroh dia tukar rambut.operate idong,kasi panjang skit.aku...sgt loya.

dah,aku mau cari brg.bkn kau org..
*belok.tukar lorong



msh xjmpa.agaknya pindah.hmm..mana mgkin.cni tmpat kau cr rezki.ini lubuk kau. jgn pindah lg.kau msh ada urusan dgn aku.mmmm..hahh!!agaknya ini tmpatnya.aku cam muka kau tokey.haha.


10 minit brlalu...........


selesai.puas ati aku.balik nti aku maw trus test kau.hahaha


aaahh.aku sgt jauh dr tmpat parking.trpaksa jalan lg.xpa.xkesah.mmm,lorong ini aku blum. kalau lalu jln ini rasanya suda dekat.
*belok..mm..1,2..3....4....5,6....ramainya spesis kau mlm ni.
mlm ni xlaku ke kak?eh!eh!...stop...stop...stop.......mata aku!!

nyah,1st time ni nyah aku nampak..kau,mcm telanjang.tetek kau.besar bagai.
dan ianya trkeluar.kau pakai baju apa ni nyah?kau sndiri pon nmpak seksa.
skit2 kau tarik.tutup tetek kau.da tau seksa knapa kau pakai jg nyah?
kau xde baju lain?kwn kau kdekut maw pinjamkan?
nyah,kwn sbelah kau tu cantek.sbelah dia tu pon cantek gak.
eyh,jgn senyum kat aku nyah,aku xtahan godaan.nafsu aku ade sembilan.
ahhh,lupa..kau pon sama.spesis berbatang mcm aku jgk.
*ye.sy sgt lucah


aku tanak tanya,knapa kau jd mcm ni nyah.kau lg dr tua dr aku.
nti kau ckp aku kurg ajar.aku bls senyum kau ye nyah..
=)
bkn sbb aku suka kat kau.sbb aku kesiankan kau.kau golongan yg xdtrima nabi nyah.
moga2 Tuhan bukak pintu hati kau.kau pon sama si cantek.amiiinnn!!

owh,lupa.nyah..ckp kat kwn kau yg blaus kuning.batang dia.sila cover elok2.
mgkin kwn kau syok stim,tgk pak arab hensem lalu depan dia td..!!










leg note : smpai bilik.trus test kunci baru.aku puas ati!!

2 comments:

anonymous said...

wahaha..

byak gile element lucah..

ngh nyah pon bole tertarik ka??

nyah pun sama (+) cam kita..

jgn2.. hhahah

karatz said...

mcm la ko xpnah tgk.hipokrit
sama apa..aku xpnah pakai blaus.
ahaha