Saturday, July 4, 2009

layout yang terbengkalai

asalnya mahu edit blog.tuka layout.biar agak hepi dimata ku
mungkin.dimata orang aku peduli apa kan.tenet plak buat hal.
hari lain kau sangat laju amat.time aku rasa best nak guna kau
sari suntuk ni time ni la kau nak buat hal.


....kau penah makan selipar?



ilang mood mau tuka layout,jadi aku biarkan aja dalam template
biasa.pilihan terakhir yang ku ada setelah aku delete dahulu layout yang lama.agak pandai.menarik bukan?


malam ini blum makan apa2.setelah berkira2 duit yang ada cuma tahan sampai hari selasa(khabar ptptpu dijangka masuk).itupun
jika aku delete acara makan malam.dan nafsu rokok juga terpaksa
ku tahan.dua kotak dunhill 14 mgkin da cukup utk aku survive sampai ari selasa ini konon2.x sangka sekotak da habis wlpn blum
genap 12 jam di atas meja.
*gine la kalau kau dudok 6 orang 1 bilik.

apa kesah.bukankah berkongsi makanan itu ada pahala yang besar?

???rokok itu makanan kah?
kau pikir la sendiri....



3.00am



masih tidak dapat tidur.agaknya aku akan berblog sampai ke pagi.





leg note : entry ini tiada mood untuk gelak.jadi kau akan perasan tiada sepatah pun aku tulis...ha..ha...ha..

No comments: