Saturday, August 20, 2011

good ke not good

semua orang nak jadi lebih baik dari sebelumnya.kalau masuk periksa mesti nak grade lagi bagus.sebelum ni sikit lagi nak kena rijek U.kalau merempit mesti nak menang dapat habuan body yang cun buat geli geli.sebelum ni body awek sebijik tong sampah.kalau orang keje mesti nak dapat anugerah pekerja mengular terbaik.tahun lepas dapat anugerah pekerja paling malas.kalau tikam nombor mesti nak 1st prize nombor 4 kali terbalik sume kena.sebelum ni kena saguhati je,tu pun duit kasi anak bini makan tak sampai seminggu habis.


macam orang puasa.mesti orang nak puasa penuh dan lebih banyak barakah dan lebih banyak amalan.sebelum ni sikit je buat.tahun ni buat lagi banyak pahala.kaw kaw.



tapi gua..........



makin susut.graf gua makin menurun.mungkin dah jadi negatif.bila pikir banyak banyak gua rasa macam bleh kena histeria!

5 comments:

Waqheh said...

Alhamdulillah sedar jugak lu...haha

JelinaJoli said...

lu lemah semangat. sebab tu senang kena histeria. nanti lu pulun la dengaq kutbah raya sampai habis.. buat topap amalan di bulan posa lu yg kurang level negatif tuh

missgee said...

Sempat lagi kembali ke
pangkal jalan..
Berubah menjadi baik takde
salahnya..
Pintu sentiasa terbuka untuk
lu masuk bila2 masa :)

Sutera_suci said...

Niat ikhlas, pasti dibalas! Ewah, pakai tagline Safi la pulak

karatz said...

waqheh-gundah gulana gua ni.lu gelak eyh..sodom belakng lu baru tau.hahaha

jelina-khutbah raya?apa tu?gua dah 3 tahun tak jumpa khutbah raya..fail la pahala puasa gua tahun ni..

misgee-time kaseh,lu punya nashat mcm gua dah menimpang jauh je.hahaha.

su-pahala niat pun dpat kan?kan?huhu..