Sunday, April 24, 2011

gua nak kokak orang

gua nak ubah perangai hamlau jenis gila bertarung yang ada dalam darah jenis A, jenis O atau darah jenis campur A+B yang pada masyarakat gua sekarang.dah lama gua pendam kemut kemut dalam perut.sampai sakit usus salur tahi gua,nasib tak kena buasir je gua ni.

ape jadahnya lu orang baling botol.ape pekdahnya menyumpah sampai kering air liur.tak boleh ke duduk diam diam tengok je.tak puas pun maki dalam hati sudah la.nak marah pun agak agak jugak.kakak kat seat bawah tu bawak anak kecik.abang kat sebelah tu pun bawak family.yang lu orang perangai macam bapuk kena cili celah kangkang ape pasal?kalau lu nak marah mulut tak bau jamban takpela.kalau lu nak tengking juih juih tak terpercik air liur gua tak kisah pon.no heart feeling pon.ni lu......aiiiiii,sakit hati gua.

orang luar kata rakyat lu ganas lu marah.orang luar kata rakyat lu takde sivik lu panas nak mengamuk.mula la lu orang nak fak sana fak sini.lu tuduh orang racist.padahal lu sendiri yang bangang nak mampos perangai hodoh.lu tu yang buta.lu tu yang tak reti nak berharmoni.lu tu datang dari ceruk hutan takleh campor orang asing.

bila la mentaliti lu orang nak berubah.gua pun asal dari kampong macam lu jugak.pernah jadi budak budak ganas jugak.proses membesar lu orang ngan gua sama je.takde pun gua umur setahun baru nak merangkak naik minggu depan terus gua jadi lapan tahun boleh bawak kete.gua bukan Superman.kenapa la lu taknak guna otak kat kepala?nak jugak pakai kepala lutut.ape lutut lu hensem ke.gua tengok jari kaki lu orang pun gua dah nak muntah.

gua tak cakap semua.gua pun dah nampak benda ni.bukan lu orang je.kalau orang luar yang kata lu macam macam pun sebenarnya dorang pun 2 kali lima je ngan lu.sama sama bodoh.gua nak ajak lu orang berfikir.kalau lu orang boleh duduk satu geng bertakhtakan nama negara asal lu nak kecoh kecoh bila lawan negeri sama negeri.dalam politik pon lu orang dah pecah belah.bab sukan pon lu nak campur rojak sekali ke.

lu ni,gua humban dalam parit baru lu tau!



4 comments:

missgee said...

Tenang okeh..
Manusia berbeza2..
Ada kepala tapi otak tak guna..
Pasal tue ada pahala dan dosa..
Syurga dan negara.. :)

P/s: Salam tumpang baca..

karatz said...

yeah yeah.balancing.tp tegur itu wajib.tak dapat dgn lidah guna hati.ken?ken?kekeke..

Sutera_suci said...

Kokak tu amenda?

karatz, nak mintak tolong..ajor nak wat cam talihayatkau yang bleh tick-tick tu..cane nak buat?


Nanti saya banje cekedis

karatz said...

su-kokak tu gigit.agaknya.huahuahua

gua kasi tunjuk dalam entry okai!