Tuesday, December 7, 2010

TV3-tempatkan dia di Syurga

merenjis renjis air mata gua keluar tak berenti.gua tak tau sape buat cerita pelik tak tahu hape benda dia bikin.sampai gua teresak esak tekup bantal ke muka.habis basah baju gua lap hingus mencurah curah dari hidung kiut gua.terbatuk batuk gua tahan kahak hingus yang gua sedut lebih lebih dari hidung.

gua dah ketar tangan nak belasah mamat bodoh pemalas nak keje.nasib baik lu dalam kotak animasi.kalau tak dah rojak muka lu gua kerjakan.puiiii!!

arghhhh,mak gua kat kampong plak cuba main mesej dengan gua tanya gua tengah layan tv3 ke tak.gua tau mak gua dah pancing baik nak hentam gua dengan skrip sebijik dalam tivi masa tu.naseb gua reply cakap gua tengah tengok bola.gua syak mak gua pegi mesej anak no 2 dengan no 3 plak lepas tu.

gua tak penah rasa hiba dan sesak nafas tahan air mata selama 2 jam tanpa henti.sampai part anak ibu yang cacat tu meninggal,gua menjerit melolong turut menangisi berkongsi kesedihan ibu tua itu.ahhhh,perasaan ini sangat tak selesa,gua kena basuh muka sebelum napi balik!

gua bagi 100,0000 point kat lu Mr. Jamal Khan.gua sokong cite melayu lu yang satu ni dengan seikhlas hati.




p/s : kalau gua pompuan,gua upload gambar gua tengah nangis!

4 comments:

kucing gemok said...

nnt gua layan kat tv3.my. nasib gua blk td. kalo x, dpt gua tgk lu nanges secara live. lebih bermakna dari tgk newcastle kalahkan real madrid!! hehehe.

karatz said...

sebab lu ada lah gua tahan.

Pistachio said...

citer hape lu tgk? gua bz mendayung sampan kt dayang bunting pelamin dan berparti buih kt Naga tasik chini..

gua turut hiba dgn kesedihan lu.. takziah utk keluarga-TV3..

eerrr..

karatz said...

lu dah miss drama terbaik sepanjang abad.tajuk entry gua tajuk drama dia.