Friday, October 15, 2010

apa kena mengenanya 1


kenapa gadis gadis kini suka pakai ketat ketat?sendat sendat?sampai nampak lurah dada dan tersembul buah punggung mereka?agak kurangkah baju yang sesuai untuk hanya pegi makan malam atau setakat mahu beli barang dapur di Giant?

dimana mana pun.pegi kl lagi la bersepah.sampai merah biji mata aku tenung isi isi di dalam baju mereka.eyh,kau yang nak tunjuk.jangan salahkan choice yang orang macam aku ada bila lalu sebelah atau depan aku.aku adalah lelaki yang normal.yes,memang lelaki suka tengok benda benda macam tu.ada ke lelaki yang tak suka?tipu sungguh dan sangat gay!

bayangkan jika anda gadis yang bertudung labuh.at least bertudung.dan pakai baju dan seluar yang biasa biasa saja.takkan nampak benda benda tu sume melainkan aku pegi selak dan makan penampar dari korang.betul tak?jadi salah siapa?

lelaki akan meneliti itu semua sebab itu adalah sifat normal lelaki.mereka sukakan sesuatu yang menarik dan boleh buat mereka tertarik.cuma yang mampu menahan mereka dari terus merenung alat alat gadis adalah iman dan akal.adakah kamu merasakan kamu sangat hot dan seksi dengan mempamerkan semua itu?tau kah kamu lelaki akan mencari gadis yang sempurna untuk dijadikan isteri?walaupun halnya tiada manusia yang sempurna dalam dunia ni.

untuk ketahui kenormalan lelaki itu betul atau tidak.katakan aku cuba mencium rumet ku atau meraba Adiknya dengan tiba tiba.kalau tak kepala aku pecah dua kena pijak bangsat bangsat pun aku akan dihumban kebawah dari cermin tingkat lima.itu lelaki normal.dan jika ditanya ape pasal pijak kepala aku dan humban aku ke bawah mesti dia akan cakap.."kalau kau perempuan aku tak kisah der''..paham apa yang aku cuba sampai kan?


jadi,kau fikir dan cubalah untuk berubah wahai gadis gadis.



leg note : owh ye,gambar diatas tu cantik tak?awek baru aku,haha!






No comments: