Thursday, August 5, 2010

kesibukan

aku banyak tengok gelagat manusia.tak kira lelaki pompuan.dan aku mahu cakap pasal kesibukan.kita bukan selalu sibuk.cuma kita saja buat buat sibuk.ataupun kita sengaja mencipta alasan kononnya sibuk padahal kita tengah tidur atau sedang menonton cerita yang sudah pun 7 ke 8 kali kita tengok.

mahasiswa(macam aku)ade banyak masa sebenarnya.bukan sehari suntuk pegi kelas.dan bukan selalu pegi kelas.juga macam aku.haha.jadi sibuk itu tidak berapa kena.tapi sibuk itu tetap terjadi walaupun pada masa yang sepatutnya tidak sibuk.kalau esaimen ade dateline untuk kita hantar.kalau exam ada tempoh untuk kita stadi.dan macam macam lagi.

kita jadi sibuk sebab kita suka biarkan.ade esaimen biar dulu.ade exam biar dulu.bila dah nak dekat dekat baru kita sibuk nak stadi dan buat esaimen.

ini perempuan pun terjebak juga.tak payah nak belagak konon.aku punya alasan ada bukti kukuh sebab aku suka sibuk pasal orang.haha

kepada yang rajin.jangan cakap apa apa lah.sebab aku tujukan kepada orang yang malas sahaja.huhu







leg note : lama aku tak update blog.aku sibuk!!

No comments: