Friday, March 5, 2010

misi padang rumput

kali pertama aku turun padang rugby.tapi bukan dengan eksesori kasut yang ade paku kasik cengkam tanah bila lari tak jatuh sorang sorang,buat malu je awek awek tengok.bukan dengan jersi kolej kaler oren gampang menyerlah bak penjaga kuda padi.jauh sekali pakai stokin panjang sampai ke lutut tutup bulu roma betis yang lebat.

kali ni turun dengan gaya seorang fotografer hebat.mungkin setaraf macam Denis Reggie,Jessica Claire atau Adika Amsani.konon la.haha.aku mau ambil gambar orang bersukan.gambar orang lari.tangkap bola.gambar orang tendang bola sambil menjerit ''bodoh,kejar la wei'' kat rakan sepermainan dan tidak lupa gambar aksi aksi ganas seperti rempuh kepala musuh, sodok perut pihak lawan dengan bahu dan main terjah atas belakang musuh atau tarik baju sebab tak sempat nak kejar pihak lawan yang lari laju macam Usin Bolt.

aku amek sebanyak dan sebaik mungkin.ada yang boleh tahan lah(cehh).cuma aku tak puas hati lens yang kurang power bikin gambar belum cukup sempurna.alangkah bagus kalau ada sony G lens SAL300f28G time ni..ohhhh....





leg note : gila,mau aku gadai rumah beli menatang tu!






No comments: