Wednesday, October 14, 2009

tips paling mudah kalau kau nak melancong


aku baru register blog kat nuffnang.baca sikit2 apa sebenarnya bende alah ni.angguk sikit2.perkataan owh banyak keluar selepas itu.bijak jugak kepala hotak timothy buat mende ni.contest yang dorg iklankan tu macam agak best.itu pun aku tak ketinggalan untuk register.dah takde bende aku nak buat.buang masa demi masa depan yang gemilang masuk contest pon bijak jugak kan.aku cadangkan korang pon join la buang masa macam aku buat ni.1 sen pon tak rugi.kalau nak la.tak paksa.

kontes(aku melayukan)ni pasal 1 kapsul masa yang kau boleh letak apa saje benda yang kau nak survivekan dari celaka 2012 yang akan tiba dalam kapsul tu.banyak mana aku tak tahu.aku tengah upload dan simpan.banyak jugak aku taruk.dari ubat gigi sampai lah ke kain lap kaki.aku nak letak sejadah tapi macam menganjing kat tokey kontes ni plak.lagipun isu2 sensitif ni bakal merosakkan luck aku untuk menang Grand Prize.agak nya la kot.

okeh,sasaran aku cuma saguhati je(olok olok).jadi aku letak segala jenis benda yang bila tokey kontes tu tengok dia akan cakap "this is super duper crazy things and very nonsense"dan mendelete terus kelayakan aku untuk bertanding walaupun baru di peringkat saringan.pegi mampus lah.









leg note : baru letak 2 gambar.gila saspen!







No comments: