Tuesday, September 8, 2009

ini bukan penyakit

setiap hari makin lewat aku tido.aku takde masalah insomnia.apehal plak aku nak kena penyakit tu?bodoh.tapi rutin seharian aku penuh dengan benda2 yang kena kejar masa.dan banyak yang tak berfaedah.sekarang tulis blog kompem di awal2 pagi yang sunyi.yang menusuk telinga aku sekarang ni cuma deringan lagu tema nur kasih dari enset rumet aku.lena dia kena dodoi dengan lagu tu.orang ade awek macam tu la.aku pon ade awek ramai pe.tapi sume orang punya.bukan aku.

malam tadi pegi karok.konvoi 6 orang ngan kawan2 aku pegi mines.harem jadah 1 lagu 2 ringgit.mula2 ingat seringgit je.nak jugak aku bantai 5 lagu.jadi terpaksa kerat 2 lagu dan pilih 3 lagu terbaik yang bakal aku sumbangkan.bukan berkira,cuma terlupa yang hari isnin semalam adalah public holiday.sepatutnya memang rega seringgit.ok,3 lagu pun dah cukup untuk aku test power.jangan risau,suara aku sedap nak mampos.tak caya tanya budak2 ni.

ape pasal bila nyanyi kena berdiri?aku tak paham.aku nyanyi duduk je.siap silang kaki.tak berubah pon sore aku.sedap semacam jugak.takde pon masa aku nyanyi lagu letto kalau berdiri jadi sebijik macam suara vokalis dia.suara aku jugak yang keluar.lagi sedap pe.oh,nak tergelak.

abis je berhibur.aku gerak gi downtown.kena meniaga lagi.kompem makan sahur tak payah bayar lagi.sume orang suka makan free.kau nak heran apa.dan aku beli selimut baru cap transformer.gambar optimus prime buat aku rasa tak sabar2 nak balik tido.







leg note : last2 tak tido jugak.imsomnia dah aku ni.

No comments: