Tuesday, July 21, 2009

beza johor dengan perak macam haram

cuaca: petang dan sejuk

pelakon hero: aku

pelakon pembantu : Apo

lokasi : dalam bilik kuliah berhawa dingin

subjek : sains ternakan haiwan


kuliah hari ini adalah sama dengan ternakan lembu.
kuliah adalah sama dengan 3 jam.
limit kepala otak aku bleh kosenteret adalah sama dengan setengah jam.


1 jam selepas itu....


Prof. Idris masih syok buang air liurnya.berbla..bla 3 jam selalunya non stop.
cuma pandang kiri dan bawah sahaja untuk tengok slide dan baca note.
suka pandang henset kat tepi note dia.kalau2 bini dia mesej nak manja2.


suara dari belakang...

Apo : "weh,lembu india tu bapak besar dow.kat kampong aku ade banyak"

aku : "ye la ko,aku pegi Perak takde penah nampak pon.kencing!!"

Apo : "Perak jadahnya.aku orang Johor la setan.sampai ati kau"

aku : "ehe..lupa bodo"










leg note : lenkali jangan kacau aku tengah stim khayal!!

2 comments:

anonymous said...

ades.

ingat ke besar sangat beza..

Lembu je kot.

karatz said...

ehehe.sbenarnya cerita ini x kena langsung ngn tajuknya..




agaknya laa..... =)